xboxarea.com: Kupno xboxa 360 - xboxarea.com

Skocz do zawartości

Forumowa czasówka Forzy 4.

Weź udział i Ty!

Zapisz się | Wyniki | Dyskusja
Obecny Event: Trasa: Infineon Raceway Long Course
Auto: 2009 Lotus Evora Type 124 Endurance Race Car
Termin nadsyłania czasów: 13.05.2012 23:59:59
Oficjalny serwer XboxArea.com
Przy współpracy z Heavy Burgers
Wstąp w nasze szeregi i zagwarantuj miejsce VIP.

Więcej szczegółów znajdziesz w tym temacie.
  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Kupno xboxa 360

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   skinek 

• Grupa Użytkownik
  • Postów 44
  • Rejestracja 17-luty 12
  • Lubię grać w:Bijatyki

Napisano 17 luty 2012 - 21:07

Witajcie, chcialbym zakupić poprzez allegro używanego xboxa 360, jako że jest ich multum na allegro to proszę was o pomoc w wyborze tego najlepszego :) Dodam, że w temacie konsol jestem zielony.
Oto moje wymagania:
- Musi być przerobiony tak żeby odczytywał mi kopie zapasowe gier.
- Fajnie by było jakby miał 2 pady bo nie widzi mi się później dodatkowo dokupywać a tak czy tak 2 są mi potrzebne :P
- Wyjście HDMI
- pełne okablowanie niezbędne do podłączenia do tv no i oczywiście zasilacz.
- miło by było jakby były do tego jakieś gry gratis, no ale nie jest to już niezbędne aczkolwiek byłbym niezmiernie zadowolony :)

Mam do wydania 500 zł (łącznie z przesyłką). Muszę się zmieścić w tej kwocie, w ostateczności mogę tylko minimalnie przekroczyć tą kwotę ale tylko troszeczkę.

I to by było na tyle czego wymagam , błagam Was - bardziej doświadczonych użytkowników o pomoc w wyborze. Totalnie się nie znam w tym temacie, nie wiem jaka wer. przeróbki jest najnowsza., jaka wer. xboxa będzie dobra itd. Wy się znacie na tym najlepiej i wiecie jaka konsola byłaby najlepsza dla mnie.
Proszę o podanie linków na allegro do aukcji z polecanymi przez was konsolami i małym uzasadnieniem dlaczego ta konsola jest warta kupna :)